[silindi] yanıtların hepsine bakamadım ama tamamen doğru olan bir tane bilgi göremedim 🤦🏻♀️ Bazı annelere tuhaf gelebilir fakat süt fazlalığı iyi bir şey değildir. Sütü azaltmak arttırmaktan daha zor bence. Sağım sütünüzü arttırır hele ki makinayla sağım tazyik sebebidir. Ve ileride daha farklı sorunlara yol açabilir. Anne ve bebek bir aradaysa, aktif emen bir bebek varsa sağıma gerek yoktur, sağmayın. Yapmanız gereken şey sütün fazla olduğu memeyi emzirme öncesi 1-2 dk ELLE sağmak. Bu şekilde 10-15 gün düzenli yaparsanız o memede sütünüz azalacaktır. Bir de iki memeyi de eşit emzirmeye çalışın. Çok rahatsız olduğunuz durumlarda günde 1 fincan ada çayı içebilirsiniz, süt kesmede kullanılır o yüzden kontrollü olmakta fayda var. Eğer ada çayı içerseniz az süt olan memeyi daha fazla emzirinki oradaki süt daha da azalmasın.