Kızlar.merhaba
1 aydır sağ mememde sola göre çok fazla süt var ve 2 haftadır sagmayi bıraktım.
Sağda daha fazla süt olduğu için genelde hep onu verdim tabi artık sahada fazla oldu ve dev gibi şişiyor az önce baya bir akmış hatta. Şimdi ki amacım o memedeki sütü azaltmak ve sağmak istemiyorum makineyle. Acaba sadece elle sagip biraz rahatlatacak ve emzirmesem normale döner mi ? Tabi bu arada sol memeden devam edeceğiz 🤣