Deletedmon_69 su an hafif bir kasıntı ve agırlık var.Bu şikayetim iki ay once basladı.Bir doktor kas hastalıgı suphesıyle nörolojiye sevk etti.Nöroloji doktoru hafif enfeksiyon oldugınu soyledi ama yinede mr a girmemi istedi.Henüz mr a girmedim.Pers önce göz doktoruma gidecegim sonra duruma gore bakacagız.Bugun bir doktor enfeksıyon olmadıgımı soyledi.