DerinTuana Kızlar aranızda enfeksıyon olmadıgı halde tek taraflı göz kapagı düşüklüğü goz pınarı cevresınde şişme yasayan oldu mu?
Deletedmon_69 DerinTuana ya aynı şeyimi anladım bilmiyorum ama enfeksiyon belirtisi olmazdı sadece şişerdi hafif bi kaç gün sonra ağırlaşmadan düzelirdi bir iki kez yaşadım ama. Kaşıntı çok oluyordu sadece var mı kaşıntı?
ipekvera DerinTuana benim 25 yaşından beri öyle ilk önce tek gözle başladı sonra iki gözüm de oldu. Yaşa bağlı olduğunu düşünüyorum. Ahh ne güzel gözlerim vardı herkes çok beğenirdi bakışlarımı nazar değdiiii
edefneee DerinTuana trafik kazası sonucu sağ göz kapağım düştü ameliyat olacağım ama ne zaman Allah Kerim çok fark ediliyordu ilk başta şuan daha iyi ama düşük yinede doktor araştırıyorum
DerinTuana Bir doktor kas hastalıgından süphelendi.Henüz mr a girmedim.Persembe randevum var nasıl sabrecedecgiö bilmiyorum.