DerinTuana öncelikle çok gecmis olsun Rabbim sifa versin bunu nasil fark ettiniz üzüntü tranva darbe gibi seyler yasandi mi ben de ayni durumu yasiyorum da çok üzülmüştüm lise 3.sınıf da yaklaşık 20 gün baş ağrısı çektim 21. Gün gözüm bulanik gördü ve düşüp bayılmışım anneme dememiştim üzüldüğümü okuldan hastaneye gitmiştik doktor inme falan olabilir göz kapağı düşüklüğü olmuş demişti göz görme alanına bakıldı emar da çekildi sizin gibi nörolojik rahatsızlık da denildi görme de bozukluk çekiyorum halen çok normal dedi doktor göz kapağı ağırlık yapınca ağırlık olurmuş o da bulanık görmeye neden olurmuş bu olaydan sonra yakından görmekte sorun yaşadım sol gözüm aynı zamanda ağlama da da sorun yaşıyorum göz kapağı hep aşağı da olduğu için çok gözüm yaşarıyor o zaman bant vermişti göz kapağına tak demişti daha da ilerlemesin diye gözlük vermişti damla falan birde üzülme dedi yaşım küçük görme alanını etkilenmiyor diye ameliyat olmamıştım ara ara kontrole gidiyorum inşaAllah sizin de korkulacak bir şey değildir