civcivannesi1 bol bol emzirin,bol su için siz.Evet içerse mama da verebilirsiniz bunda bir sakınca yok.Bebeğinizi güneşe çıkarın.Ya da evde güneş alan bir yerde uyutun (doktor önerisi) oğlumda da uzamış sarılık vardı.2 ay sürdü sonra atlatabildik.Ama oğlumun değerleri öyle yüksek değildi, fototerapi ya da ilaç kullanmadık şükür.