1Umut civcivannesi1 amin inşaALLAH 🤲🏻 mutlaka gün ışığı almasını sağlayın.İnanin işe yarıyor ve bol bol emzirmek.
BirTim civcivannesi1 anne sütü ve mama vermiştim, her gün üzerini soyup, her saat başı güneş ışığında 5 dakika kadar bekletiyordum, güneş ışığı özellikle çok iyi geliyor, kısa sürede geçmişti sarılık. Çok geçmiş olsun 🙏🏻
direnim_ civcivannesi1 merhaba bizdede kan uyuşmazlığı vardı ve sarılıktan korktum açıkçası sütümde vardı ben her emzirdikten sonra peşine 30 ml mama verdim sık sık yedirdim sonra baktımki düzeliyor ve benim bebeğim biraz kiloluydu 60 vermeye başladım fazlasını kustu sarılık olmaması için her emzirme sonrası mama da verdim her öğünde . Gece mama verdim biberon kullanın olur mu biberon kullanan meme tutmaz dediler şırınga ile ver dediler şırınga ile çok zorlandık biberonla verdim mememi bırakmadı ben emzikte tutturdum tabi her bebek ayrıdır. Güzel anne çok güçlüsün ve çok güzelsindir çok hızlı geçiyor zaman çok rahatlıcan inşallah mama olarak sma kullanıyorum rahat gaz çıkarıyor gaz damlası biogai- nurseharwey iyi 😌 böyle her bildiğimi size anlatmak istiyorum suan nedense çok duygulu günler o ilk zamanlar çünkü
civcivannesi1 direnim_ yaa ne kadar güzel kalbiniz teşekkür ederim en ince ayrıntısına kadar anlatmışsınız 🌸💕 dediklerinizi uyguluyorum ben de aynı şekilde umarım şifa olur
_mom20 civcivannesi1 gittik Dr 21 güne kdr normal dedi 21 günden sonra 10 uzerinde olursa uzamış sarılık diyoruz dedi Perşembe günü gelin dedi kan ve idrar testi bakalım duruma göre yüksek çıkarsa üniversiteye sevk ederiz detaylı bakılır dedi inşallah yüksek cikmaz gerçekten çok korkuyorum 🥺
direnim_ _mom20 inşallah , hiçbişe olmaz Allah’ın izniyle bol bol beslemeye özen gösterin uyanmaz yenidoğan siz uyandırıp sürekli besleyin şu 40 gün geçsin inşallah düzeninizi oturtursunuz
_mom20 direnim_ işte işin tuhaf kısmı o uyumuyor 5 saat emzirdigimi biliyorum artık kusuyor Dr bol bol emzir diyor ama artık elimden birşey gelmiyor