civcivannesi1 yenidoağj döneminde bebeğimde de oldu değeri 24 e kadar çıkmıştı, 3 defa fototerapi aldık, sonra ilaç kullanmak zorunda kaldık, 2. ayın sonunda tamamen bitmişti, bol bol emzirin, gerekirse biberonla veya şırınga ile mama verin, Allah şifa versin, sarılığı muhtemelen uzun sürecek ama sonunda tamamen geçiyor, kendinizi üzmemeye çalışın, geçmiş olsun