Hamza65 basakhanim34 canım benim oğlumda öyle üzülme sabah annne anne aksan hic ben yokmuşum gibi babalarını özlüyorlar bence biraz tadını çıkart eşim bakar onun bahanesine ben işimi yaparım seni istemiyo anlamına gelmez ben bı dk ayrılsam anne diye ağlar geçer inşallah bu günler benim.oglanda öyle parka gideriz sen git bana gelsin der oğlum markete gidelim derim baba gelsin de der üzülme sen
Zeynep97 basakhanim34 çünkü sabahtan aksama kadar anne ilgileniyor, herhangi bir yalnızda anne hayir diyor yada kural anne koyuyor baba aksma gelip sevip oynuyor kıymetli oluyor Bence böyle zamanla gecicektir diye düşünüyorum
Lavina Zeynep97 kaybolmak değil boşanmak için evden ayrılıp baba evine dönmüştü demek istediğim ben geldiğimde evde yoktu hoş kimse bize açıklama gereği duymadı şu an annemle babamla görüşüyorum benden yapmadıkları anne babalığın evlatlığını bekliyorlar ikiside evli şu farklı insanlarla
eylulbebek22 basakhanim34 sizinle uzun süre vakit geçirdiği için babasına özlem duyuyor ilgi istiyor olabilir. Eşiniz de bu konuda istekliyse bence hiç üzülmeyin. İkinizi de çok seviyor sonuçta sizin çocuğunuz. Şahsen çocuğumun zorlandigi zamanlar yanındaolup diğer vakitlerini babasıyla geçirmesi hem hoşuma gider hem de işime gelir bende biraz dinlenmiş olurum 😂❤️
shnbbk basakhanim34 bu çok normal. Babası da sizin kadar ebeveyni. Ve kız çocuklarının babasına çok düşkün olduğu şeklinde bir efsane de var mutlaka biliyorsunuzdur. Bu sizi mutlu etmeli bence çünkü babası ile daha çok vakit geçiren bebekler ileriki yaşlarında daha özgüvenli ve daha başarılı bir yaşam sürüyorlarmış. Sebebi de annenin stres salgısının fazla olması ve babanın da aksine düşük olmasıymış. Bence sağlıklı bir gidişat bu. İçselleştirmeyin.
Pediatrihemsiresianne basakhanim34 benim oğlum 22 aylık babasına yapsa hiç sorun olmaz ben anneysem o da babası ben de bu ayına kadar hep tek baktım eşim çok yoğun çalıştığı için babaya özlem duyuyor diyordum ara sıra. Ama 2 aydır başka birini neneyi dedeyi halayı onlara yaptırmak istiyor bezini kıyafetlerini elimden çekiştiriyodu oyun oynuyorlar mesela sen git diyor bana çok zoruma gidiyordu hele de bunu 3.kişilere yapması. Ama alıştım artık sen bilirsin diyip dinleniyorum ben de ama arada hala sorgularım neden anne dururken 3.bir kişi diye geçicidir belki.
basakhanim34 Hazal-askin ben hiç mutlu değilim donumu bile babam değiştirsin diyor insan kendini yetersiz hissediyor
Kuzeymiram basakhanim34 oglumda 2 yaşinda beni babam doğurdu diyor 😂, babasina aşırı düşkün , cok az gördülleri icin oldugunu düsünuyorum , bu beni üzmüyor aksine az gördügü icin üzlüyorum , biz sabah aksam yanindayiz normal olarak sıkılıyorlar bizden
Keremulasss Zlm ne güzel işte belki sizin az gördüğünüz ilgiyi babası artırır daha ilgili olur . Dönem dönem çocuklar böyle davranabilirler
Zlm Keremulasss zerre öyle bir eylemi niyeti yok 😄 kızım bu aralar atarlı bişi oluyo kiziyo kusuyo eşimde hemen tamam o zaman diyip çekip hidiyo az kizin naziyla oynayim ikna edeyim guldureyim yok.
Keremulasss Zlm siz tatlı dille teşvik edin güzelce söyleyin söyleye söyleye o da belki ikna olur davranış şeklini değiştirir .
Ececiiim basakhanim34 çok normal. Sabırlı olun kendinizi üzmeyin. Bebekler dönem dönem bu tip şeyler yaşayabilir. Bırakın babası yapsın. Belki ilgili olmayı öğrenir bu şekilde. Siz de biraz dinlenirsiniz