basakhanim34 sen tam olarak beni anlatmışsın sanırım benimde o yaslardayken çok zoruma giderdi gün içinde her dediğini yapar peşinde pervane olurdum sonuç babasını görünce 360 derece dönen bi evladım vardı bi kaç kez ağlamışligim bile vardır niye bana böyle yapıyor diye şimdi 6 yaşına girecek peşimden ayrılmaz anne anne anne walla bunaldım keşke baba dese de bende kafa dinlesem🤭