basakhanim34 Niye üzülüyorsunuz? O istedikçe babasida onu. İşlerini yapıyor. Çocuk sevgisi çıkarcı değildir. Ben ona auptim babası yapmadı. Beni daha çok sevsin gibi bir düşünce yapıları yok. Saf sevgi barındırıyorlar.
Tabiki babasını sevsin,istesin. Bunun hiç bir sorunu olmaması gerek sizin açınızdan.
E bir de baba az görülen, özlenen oluyor. Baba yani, baba sevgisi bambaşka. Anne başka baba başka.