Ayse12345678 valla çocuğum hariç bende kendi lukslerimden kısar oldum birikim yapmak için. Eşim de öyle. Disarida yemekler alışverişler gezmekler hepsi rafa kalktı her ufacikta olsa bebeğimin kumbarasina atıyoruz kendimizden kısarak ama ondan asla kismayiz. Yıllarca çalıştım babamın eline bile bakmadım evlenince şehir degisikligi sebebiyle iş bulamadım eşim kendi işimizi yapmaya başladı para istemeye utandigim için gittim orda ırgat gibi her işi yaptim. Şimdi de bebeğimizi buyutuyorum eşim hiç lafını yapmaz konusu bile olmaz paranın nereye harcadın demez. Eşime dahi minnet etmem.