Ben birde mümkün olduğunca bebeğimi kalabalıklara sokmuyorum ama Allahın taktiri eşim çalışıyor bir şekilde bulaşır diye de korkuyorum o yüzden fikir almak istiyorum ama çoğunuz yaptırmış bende yaptıracağım.Aşının herhangi bir etkisi var mı yani ilk günler ateşi falan oluyor mu diğer aşılar gibi?