Busramustim Gmzcbt21 ağlama krizine girdim bir defa yaptıklarını söyledim sana öyle geliyordur dedi yanlış anlamayın ben ailemde böyle şeyler görmedim benmi acaba abartıyorum diyorum ama başkalarına öyle değil herşey yapar onlar için sadece bana böyle
Ygmrygz cnn1808 bende yaptırdım. 3. ayde ilk doz 5. Ayda 2. Doz. Maddi olarak cok zahmetli ama yaptırılmalı diye düşünüyorum
ipeksayar Kesinlikle yaptırın bizde yaptıracaktık fakat zamanı gelmeden bebeğim 50 günlükken rotavirüs oldu. 10 gün hastanede yattık çok zor bir süreçti. Çok ağır bir rahatsızlık
maygirl cnn1808 ewet Allah korusun cok cddi bi hastalik tedavisi aşisiz iken cok zor..2.aylikti ilk dozunu yaptrdik 4.aylikkende 2.dozu yapildi. Zaten 6 ayliktan sonra bu aşı yapilmiyor.
MerveKantekin23 arennehir toplam 4 bexsero 3 -5 ve 18. Ay ninenix 13. Ay şeklinde olacak daha bexsero 1. Dozu olduk dün ateş yaptı ama
maygirl arennehir nimenrix 2 doz bexsero 2 doz 1 yasindada her ikisinin pekiştrme dozu 3.olarak yapilacak.