Deletedmon_69 ben tek kişiyi işaret etmedim… şimdi baktım post a
Hastaneye götürdük yazmışsınız zaten ?
ACİLLLLLL
-Bebeğim koltuktan düştü
-Bebeğim yataktan düştü
-Bebeğim düştüüüüü ACİLLLL yazan herkesi işaret ediyorum… Sizde hastaneye gitmek yerine buraya yazdıysanız sizde dahilsiniz….
Hastaneye o an gitme durumun yoksa bile (şehir dışıdir uzaktır teksindir)
112 sağlık destek ekibi aranır ilk yardım bilgisi alınır amaaaa yine buraya yazılmaz… her saniyesi bile önemli böyle vakalarda