@"arifahsencesur 18 yaş altı düsme yaralanmaları yanık gibi durumlarda adli vaka oluyormuş bende şok oldum doktorda biraz titiz biri sanırım polis memuru da bunun için ifade verilmesi gerekmezdi dedi bilerek zarar veren ebeveynler olduğu için tedbir amaçlıdır ama o halimizle çok uğraştık Rabbim bı daha yaşatmasın