Bizde de var galiba buna benzer ilk bacağımda çıktı sonra da tüm bacağım sinek ısırığı gibi sivicelerle doldu şuan çok kaşıntı yok ama yinede kaşınıyorum acaba yeni mi başladı bende (eşim ve kızım da kaşınmaya başladı ) bizde galiba uyuz olduk çözümü olan varsa bilgi verebilir mi doktora randevu aldım gidicez ama daha var günümüze