Mdorukkk yeni attiginiza da baktım bu öyle birşey değil ya bnde geçirdim inanın şükür etmelisiniz çok kötü birşey hala izleri vücudumda var üstelik bebekler küçük olunca ilaç yüzlerine dahi sürülüyor bn bbgm elini emmesin diye eline çorap takmıştım ya unutamıyorum o günleri Rabbm kmseye yaşatmasın