Goksu_argum biz çok küçükken yakalandık ve bn çok erken fark ettim bebekte henüz ksinma yoktu kulucka döneminde tedavi görmüş oldu huzrszlk vs olmadı bzde 4 aylıktı ama kremi yüzüne dahi sürmek zorunda kalmıştık bebeklerde o şekil oluyormus yavrum 3 gün o seklde gezdi ya🙈🥺🥺