Detaycianne anlatmak istediğim şu , çok ağır otizmli bir öğrencim var okuma yazma öğrenmeyi bırakın konuşamıyor bile maalesef ne göz teması kurabiliyor ne yemeğini yiyip tuvaletine gidebiliyor ve yaşı bayağı büyük... öğrencimin annesi oğlum doktor olacak benim diyerek hem öğretmenlerine baskı yapıyor hem çocuğu zora sokuyor hem kendini üzüp yıpratyor. Çocuğunuzun yapamayacaklarını kabullenip yaptıkları ile mutlu olmayı bilirseniz bu süreçte çok daha güzel ilerlersiniz ve size bir şey söyleyim mi inanın eğitim her şeydir ilgi otizmin temel taşıdır ve sizin gibi birde erken teşhis eden ebeveynler oldu mu tadından yenmez 😘 inanın çok güzel günler sizi bekliyor yavrunuz size harikalar yaratacak ❤️