Detaycianne canim ben de 12 aylikken goturdum oglumu ozel bir psikiyatriste. Belirtiler var ama 2 yasina hatta 3 yasina kadar net birsey diyemeyiz demisti. Eger boyle bi durum varsa ozel egitim almaniz erken yas oldugi icin iyi olur falan dedi. Neyse biz basladik ozel egitim almaya, sonra noroloji doktoruna gittik ve bize bu cocuk otizm falan degil sacmalamayin dedi. Yani demem o ki bu isi ranta cok doktuler. Saatine 150 tl veriyorduk biz , haftada 2 saat.2 ay gittik sonra baska bi doktor ozel egitime bu yastaki bi cocuk tepku vermez deyince biraktik. Her bebegin gelisim sureci farkli oldugu icin en erken 18. Ayda suphelenin diyor doktorlar. Benim oglum suan 15 aylik hala daha isaret etmiyor mesela, ki 18 aya kadar normal diyorlar. El hareketleri vardi garip garip tekrarlayan simdi onu yapmiyor unuttu. Her cagirdigimizda donmuyor mesela hele oyun oynarken. Her cocukta var aslinda bunlar, bariz bir sekilde goz temasi kurmuyorsa skinti ama. Bizim ki herkese bakip guluyor. Demem o ki, ben de cok yiprattim kendimi hatta post bile acmistim bu konuyla ilgili bu is ticari sektore de dusmus durumdaymis. 11 ay daha cok erken tabi ki konusmaz daha cocuk, canini skma diye soyluyorum. Ben senin yerinde olsam baska doktora da giderdim. Ayrica benim oglum al veri yeni yeni yapmaya basladi ve tum doktorlar 1 yasinda sadece 1 taklit yapmayi yeterli buluyorlar. Tabi senin icin rahatlasin yine de git ama zaman gectikce ne demek istedigimi anlayacaksin, bence bebegin gayet saglikli :)