Dmlgnr 5 senedir hep aynı radyologa muayene olurum 6 ayda bir gidiyorum beni de biliyor hatta en son çekimde bak annelik nasıl kutsal birşey emzirdiğin için tüm fibroadenomların kaybolmuş bitane kalmış oda ufalmış baya demişti , şimdi bu gittiğim başkasıydı kendisi izindeydi sanırım 🤦♀️ haftaya doktora soracağım bakalım