nergiz4155 tamam canım teşekkür ederim bilgi verdiğin için genel olarak korkutuyorlar bazı yorumlar da yani biyopsi yaptır vs diyorlar ben en iyi meme radyoloğuna gidiyorum kadın bana bişey demeden ben nasıl biyopsi yap diyebilirim ki takip edicez dedi 6 ay sonra gel dedi yoğun içerikli kist olarak geçiyor