Kızlar benim göğüslerim de 5 yıldır fibroadenomlarım var 3 solda 2 sağda en son doğumdan birkaç ay sonra gittim sağdakilerin kaybolduğunu soldakinin ise 3 cm di 1,8 mm olup ufaldıgını söylediler normal rutin kontrol için 6 ay sonra tekrar gittim bu sefer soldaki ufalmış olan yine aynı büyümemiş birtane daha küçük fibroadenom olmuş , sağda ise 1 fibrokist birtane de ‘ derin yerleşimli 9×2 mm hipoekoik solid nödül izlendi ‘
Sonuç bırads 3 yazıyor
Şimdi diğerlerine hakimim hep aynıları çıkıyordu biliyorum ama bu yeni çıkan sağdaki solid nödül dediği beni korkuttu 😔 anlayan varmı ? Doktorum da haftaya gelecek amca haftaya gösterebileceğim sonucumu. Bu arada 1,5 ay anca emzirebildim ilaç kullan et derken sütüm zaten az geliyordu vs birden azala azala kesildi süt bezesi falan kalmış olabilir mi .