Biricigm uzmanlar bu konuda ikiye ayrılmış, kimi doğru kimisi kesinlikle yanlış diyor iki tarafında haklı olduğu yönler var, instada dr.Ferhat Aslan var takip ettiğim bir uzman; çocuk yalandan ağlıyorsa göz yaşı yoksa sadece dediğini yaptırmaya çalışıyorsa gidip odanda ağlayabilirsin, biz babanla konuşuyoruz birbirimizi duyamıyoruz, Sakinleşince konuşabiliriz deyin demişti.. Ama çocuk gerçekten üzgün, kızgın, korkmuş, kırgınsa sarılıp yanındayım her şey düzelecek güvendesin, ağla rahatladığında konuşalım demek gerekiyor.. Ama bu ayrımı yapmak kolay olmuyor her zaman.. Benim kızım hiç yalandan ağlamaz mesela ama küçük şeylere de ağlar.. Sizi anlıyorum her koşulda sabretmek zor oluyor.. Tam dışarı dr randevusuna gideceğiz eşin hadi hadi diyor çocuk bu niye böyle oldu ben şöyle istiyordum diyor.. Gel de şimdi sakinleşmesini bekle🙄😞Her durumda bu yaklaşımları uygulamak mümkün olmuyor.. Elimizden geldiğince kırmadan, yara açmadan, sevgimizi hissettirerek davranmak gerekiyor.. Olurda sabırsız davranırsam da özür diliyorum.. Üzgünüm bugün sabırlı davranamadım gerilmiştim diyorum gönlünü alıyorum.. Bence bir süre daha siz yanında yatarak alıştırmaya devam edin demek ki hazır değil.. Eninde sonunda öğrenicek..