Biricigm annem bana yapardı, hiç anne travmam yok, taş gibiyim maşallah😂
Ben oğluma şöyle yapıyorum, ağlama değil ama çok coştuğunda mesela, şimdi biraz ayrı yerlerde zaman geçirip ikimiz de sakinleşelim diyorum. Genelde odasına götürüp kitap veriyorum eline. 3 yaştan beri. Sonra durumla ilgili konuşuyoruz