Yagmursonrasitoprakkokusu eğer dokunmanı ve yaklaşmanı istemiyorsa bırak dokunma yaklaşma benimde kızım arada krize girdiğinde böyle yapıyor atıyorum kendi odasında ağlıyor ben sarılmak istediğim de istemiyorsa aynı oda içerisinde ondan uzaklaşıp bi yere oturup bir şey demeden bekliyorum çünkü ağlaması bittiğinde beni isteyecek bunu biliyorum, ki öyle de oluyor. Önemli olan senin sakin kalman derin nefesler al içinden “Allah’ım sabır, sakinim, bir şey demicem” vs. diye kendini avutacak şeyler söyle her ne kadar çocuklar ağladığında bizim sinirimize gitse de biz bağırıp çağırmayı çare olarak görüyoruz maalesef ki çocuğun kalbi kırıldı mı bağırdım acaba travma kaldı mı demiyoruz ne yazık ki. Ben bu şekilde yapa yapa sabretmeyi başardım mesela yolda bir çocuk ağlıyor annesi sus diye bağıra çağıra çekiştiriyor görüne şok oluyorum benim kızım ortalığı yıksın sokak ortasında ağlayabilirsin annecim bak ne güzel sokaktayız özgürsün hatta dur bak şimdi bende bağırıp ağlıcam diyorum hemen ağlamayı kesiyor hayır bağırma ağlama anne diyor çünkü ne kadar ağlama sus desekte olmuyor🤷🏻♀️