Valla ara ara banada geliyo oğluma kardeş fikri ama çok uzun surmuyo hemen geciyo çünkü bebekligi aşırı aşırı zordu aşırı gazlı bı bebekti kendi cikaramazdi gazini 7 aylık olana kadar ben uğraştım gazıyla gerçi hala kendi cikaramiyo şuan 13 ay 16 günlük gazdan çok büyük sıkıntılar yaşadım ellerimde bayildi çocuğum kaç kere ,hastanelerde yattık kaka yapamiyodu hala yapamıyo yani bı ara bana da vuruyo 2 Ci çocuk düşüncesi ama bunları düşününce hemen geciyo o duyguda mesela şimdide diş dönemi ve azilari cikarcaz kıpkırmızı damagi napcaz bilmiyorum en zorda bu azilarmis rabbim kolaylastirsin ne diyim kimsenin kucağını boş birakmasin rabbim aratmasın inşallah 🤲🤲🤲🤲