2prensannesi03 anlattıklarınız hiç cezbetmedi beni. allah sağlık versn bebeişlerinize ama ben iki çocuga yetecek psikolojide değilim. kızım 15 aylık sağlıkla büyüteyim o bana yeter. kardeş kıskançlığı sorumlulukların ikiye katlanması falan ayy düşünürken bunaldım. gazı emmesi maması ek gıdası kreşi okulu ayyy. bide ben çalışan anneyim 1,5 senedir izindeyim bir aya başlıcam. annem bakacak bebeğime. yaşı da var baya. bu minnoşu büyütüp okul çağına getirelim anneme de bana da yetecek. kardeşsiz hayat da gayet güzel. tüm birikimimiz imkanlarımız tek çocuga kalcak miras bölünmicek😂 etrafımdaki kardeşsiz arkadaslarım cok mutlu hiç eksikliğini hissetmiyolar daha sağlam dostlukları oluyor. şu ülke şartlarında hiç çocuk bile mantıklı da işte yine de çoğalma içgüdümüz baskın geliyor. tek çocuk candır😅 biraz büyüsün anneannesine dedesine bırakıp gezme hayallerimiz var . ikinci çocukta bunların hepsi başa sarcak kısır bir döngüye giriyosun. eşimi o kadar özledim ki onla zaman geçirmeyi eski günlerdeki gibi gönlümce eğlenmeyi. bebeğimle de cok güzel zaman geçiriyorum ama o his ayrı ya. mutlu anne mutlu bebek. bir tane çocuga hakkıyla bakabileyim yeter. çok çocuk isteyenler hiç ciddiye almasın yazdıklarımı ve gercekten helal olsun . annelik cok güzel ve de zor ve bunu birkaç sefer tecrübe etmek eminim daha zordur.