İlk çocuğumda sma kullanmıştım çok kötü kokuyordu böyle balık gibi ve kakası çok oluyordu sürekli kilo alımı ilk 2 ay birer kilo aldı sonra giderek düştü 2. Oğluma aptamil aldım hem emziriyorum hem mama veriyorum 2 ay bir buçuk kilo aldı 3. Ayda grip oldu 1 kg aldı çünkü çok ememedi bu ayda bir kg almış Şuan 4 aylığız benim oğlan da aptamili çok kusuyor bende acaba değiştirsem mi diye düşünüyorum içiyor geri kusuyor sonra