Annebebek7 4 aylık olana kadar anne sütü + hipp kullandım. Sütüm azalmaya başlayınca 1 ay sadece hipp kullandım. Çocuk kabız oldu 10 gün yapamıyordu mecbur değişikliğe gittim 3,5 aydır aptamil kullanıyorum. Ne gereksiz bir kilo alımı oldu ne de bir zararını görmedim.
Gereksiz kilo alımı bence fazla fazla verenlerde söz konusu olabilir belki ama benim bebeğime iyi geldi