Ervaduha neden böyle yapıyolar acaba gerçekten cildirmamak elde değil o dediğiniz şeyleri ben de düşündüm ama sağlıksız diye vazgeçtim emiyormuydu sizinki ? Benimkinden umudum yok gibi artık hep böyle çıldırtacak beni ben de alışcam sanırım bu duruma tabi alışılıyorsa . Tadıma bende başladım ama bebeğimin henüz hazır olmadığını düşündüm elini biraz daha kullanması lazım gibi geldi bana çünkü pütürlü verdim direk ogurdu belki elini daha iyi kullansa yer diye düşündüm bıraktım tadım işini zaten mama yemiyor şimdi bir de ek gıda psikolojisini ikimizde kaldıramayız diye düşünüyorum işin garını aç aç duruyor nasıl duruyor ben onu anlamıyorum
Ben bu yaşımda aç duramıyorum