Sanki benim bebeğimi tarif etmişsiniz. İlk 3 ay asla kucaktan inmedi, nöbet sistemiyle kucakta uyutarak geçirdik 3 ayı. Açıkçası ona sarılarak kokusuyla uyumak o kadar güzeldi ki. Hem uzmanlar da 3 ay kucakta olması çok doğal diyor. Gerçekten zordu ama bir o kadar da zevkliydi. 3.ay biterken uykusu derinleşince yatağa koymaya başladık. 1 saat, 2 saat derken zamanla süre uzuyor. Şimdi 3 buçuk aylığız ve 4 saat yattığı da oluyor, 2 saat yattığı da. Yalnız uyku rutini çok önemli, onu ayı kaç olursa olsun uygulayın zamanla sizinki de alışacaktır. Hiç moralimizi bozmayın ve lütfen anın tadını çıkarın. Bu zamanlar geçici, elbet yatağında yatacak ve siz kucağınızda uyuduğu zamanları çok özleyeceksiniz.