agustosta sen yapmaya devam et, bir şeyin işe yaramadığını söyleyebilmek için 6 hafta denemeye devam etmek gerekiyormuş. Bizimki bir gece uyusa ertesi gün gazdan dolayı uyumuyor. Bazen uykuda gazını çıkarıyor uyanmadan, ama bazen de hiç çıkaramıyor huysuzlanıyor. Her gün farklı bir huy oluyor. Ama sen ısrarla denemeye devam et. Malum bebekler rutin sever ☺️ Banyodan sonra aspiratörle çek burnunu belki de nefes alamadığı için uyuyamıyordur. Deneye deneye bulacağız sonuçta. 3.ayda çevreyi keşfetmeye heveslendikleri için memede çok durmuyorlar. Hem de artık çeneler güçlendiği için memeyi hüp diye boşaltıyorlar, biz de doymadı sanıyoruz. Tamamen reddetmemiş neyse ki, illaki beslenmek için dönecek memeye ☺️