Arkadaşlar kucakta uyuyan ve memeden ayrılmayan bebekleri nasıl yataga aşıştıracağız. 2 aylık emzik almadı ve hep emmek istiyor hep kucakta uyuyor. Koyar koymaz ıkınıp gerneşip hareket edip kendini uyandırıyor ve aglıyor. Kucaga alınca tekrar uykuya dalıyor. Bana ihtiyacı vardır diye temas olsun biraz olsun uyusun diye tuttum bu zamana kadar ama sanırım alışkanlık oluyor artık. Bu konuda tecrübesi olan var mı?