Canım benim oğlum şuan 2 ay 2 günlük daha ilk defa değerlerimiz dün düştü oda kaça düştü 9 a ona bile sevindim ben genelde hep 15-16 arasıydı bol bol güneşe yatır çocuğu soyundurup ben güneşe yatırınca teni açılıyor güneş olmayınca tekrar sararıyor. Bugün hava kar yağışlıydı yine sarılığı belirgin olmaya başladı valla nasıl olcak bilmiyorum bide memeyi ha deyince tutan bi çocuk da değil ömrümden ömür gidiyor allahım yardımcımız olsun inş