Seydafra canım merhaba benım kızım doğduğunda satılıktı 2 buçuk ay Sürdü bizim ki doktorum uzayan sarılık olduğunu ve sürekli emzirmem gerektiğini söyledi başka yapılacak birsey yokmuş sık sık 1 buçuk saate bir azimle emzirdim gece olsa bile zorla uyandırıp dayadım ağzına ne içerse o kâr diye ve ışık altında yatırdım hep gece gündüz 15 olan derecemiz böylelikle 3 e düştü ve geçti ben neler çektim ah üzüntüden birde saçma mı gelir bilmem ama yaşlı bir teyze kuzuma sarı bi ip takmıştı kolye gibi boynuna Çıkarma demişti sıkma canını bende senin gibiydim haddinden fazla beslemeye bak bu arada derecesi nedir