Seydafra bizim de 3 aylıkken tam olarak geçti. Doktorunuz size boş yere endişelendirmiş bence belli bir günden sonra zarar vermiyo sarılık bebeğe ilk 15 gün tehlikeli. Sonrasında çok ffazla yükselmedikçe sorun olmuyo. Yalnızca tiroid hormonlarına bakacaklar bişey var mı diye endişelenme canım