Claire12 emzik emmesi daha iyi emziği saklarsin edersin bir şekilde bıraktırabilirsin ama parmak öyle değil benim kız kardeşim liseye kadar parmak emdi hiç bir şekilde bıraktıramadılar, yeğenim 5 yaşında oda emiyor ve asla bırakmıyor. Emzik emmesi bana göre daha iyi