Sevgili anneler bebeğim 4 aylık sürekli baş parmağını emiyor hatta emzirmeye çalıştığımda bile baş parmağını memenin. Ucundan içeri sokup parmağını emmek istiyor ve meme reddi başladı beni emmek istemiyor zorla tutturuyorum memeye o kadar çok parmağını emiyor ki kıpkırmızı ucu nasıl bıraktırabilirim parmağını emmesindense emziğe alıştırmam daha mı doğru olur başına bu şekilde geliyor çözüm bulanlar lütfen yardım edin