Gamze_cnky1 kaç aylık bebişin 4. Aydan sonra herkes zor alıştırırsın falan dedi ama ben pes etmedim o attıkça ben taktım bi uyurken sallıyorum ben bir elim emziğin üstünde sallamaya devam ettim gerçekten de dedikleri gibi o kadar çabuk alışıyorlar ki küçük olduklarında sadece ısrarla yapman gerekiyor gün boyu takip edin elini her ağzına götürüp Parmağını emmek istedikçe inatlaşmadan ona fark ettirmeden anlık oyunlar yaparak elini ağzından Çekin gece yatarken de çok sık yapıyordu emziğiye de çok alışmadığı için alıştırana kadar mutlaka ellerine çorap geçiriyordum Uykuda elini ememeyince sinirlenip ağlayıp kalkıyordu o sırada emziği takıyordum ısrarla uyutmaya çalışıyordum biraz zor oldu ama ben başında durdukça kazanan ben oldum