Mugemir34 benim kuzumda 4 aylık bugün aşı yaptırdım zaten atak dönemindeyiz ben uyku ne unuttum sürekli mız mız ağlamaklı kucaktan inmiyor uyku düzeni bitti bugün gündüz hiç uyumadı şuan eşimle çarşaf arasında sallıyoruz meme reddi var hoplayarak emziriyorum resmen ama aşıdan sonra daha bir coştu Allah yardımcımız olsun