Mugemir34 benim bebeğimde aynı ben ataktan olduğunu düşünüyorum bizim atak günümüzün bitmesine bi kaç gün kaldı belki o zaman değişir diye umut ediyorum aynı anlattığınız gibi ve gece uykusuda yok nerdeyse gece 2 de uyuyor bazen saat başı uyanıyor gündüz uykusu 3 saatte bi yarım saat kucakta uyutursan 1 2 saat anca onuda bazen istemiyo kendini geriye falan atıyo 🤦🏻♀️