Mugemir34 5 gün sonra 5 aylık olacak bebeği olan biri olarak rahatlatmak adına yazıyorum. Çünkü bu zamanlarda birinin geçecek demesine ihtiyacı oluyor insanın. Benim bebeğim doğduğundan beri aşırı gazlı bir bebektii bundan dolayı hep kucakta gezdi ne yazıkki kendi kendine uyuyan bir bebek değildi ama kucağımda uyur yatağına koyunca 2-3 saatte bir emmeye kalkardı geceleri. 4.ay da bütün düzenimiz alt üst oldu gündüzleri zaten uyumayan bebek geceleri de uyumamaya başladı atak dönemiymiş hemde uzun süren bir atak dönemi saat başı uyanır oldu çok yıprandım ama şu 2 gündür eskisi gibi uyuyor inşallah da böyle devam eder. Çok uzattığımın farkındayım uzun lafın kısası geçecek sabredin