anonim99 Deletedmom_113 şok markette var canım internetle kargoyla uğraşma hiç. Ben 3 pakets yakın kullanmıştım hepsini de şoktan aldım
Aslan2103 Sokta 133 tl zaten l beden 10lu dun gordum daha. Kargo parasi verceniz bide AnnaKarenina_ helloobitchs
YatinZibarinEw Deletedmom_113 sezaryan olan lar depend kullanamio ped kullaniyor ben almadim ama yanimda bi kadin sezaryandi dikislerden dolayi doktoru ped kullanmasi gerektigini soylemisti
Deletedmom_113 tultanhanim sezeryan dikislernhava alsın diye müsade etmedi hatta sargı bezi üzerine bant yapıştırma batikon kullan sargı bezini üstüne koy kilodunu çek üstüne dedi bant olunca da hava almiyormus
Umutveannesi AnnaKarenina_ pakette normalde 10 adet varmış ben iki tanesini kullanmışım 8 adet var isterseniz gönderirim
Ist2121 Deletedmom_113 ben ilk dogumda 1 paket kullandim sorun yasamadim. 2. Dogum olacak 2 haftaya yine aldim aklim karisti simdi.. dr uma danisayim bende insallah sorun olmaz
Umutveannesi qizemm ücretsiz gönderiyorum ama önce diğer arkadaş yazdı eğer o istemezse size gönderirim ondan haber bekliyorum
Gul_er66 Ben şehir hastsnesinde doğum yaptım doğumhanede bezi taktılar normal odaya çıkmadanda bezi çıkarttırdilar izin vermiyolar bez kullanmaya ped kullanilacakmış o kadar kanamaya ped dayanır mı bende bebek bezinin kenarlarını kesip kullandım hastaneden çıkana kadar normal doğum yaptım
Marmadal Ben sezaryen doğum yaptım, aşırı kanamam olmuştu, 4-5 gün depand kullandım. Hiç de zararını görmedim açıkçası. 80 kiloya L beden olur.
Umutveannesi AnnaKarenina_ sizde kullanıcı adınızı yazarsanız başkasıyla karışmasın istek verirler falan yanlış kişiye gitmesin
NmalkoC Deletedmom_113 merhaba bende vardı yaklaşık 7’8 adet paketten sadece 1 tane kullandım oylece duruyor kargo size ait olursa ücretsiz verebilirim gardropta nasıl oluyo bilmiyorum