Deletedmom_113
Ben marketten canped hasta külot bezi aldım içinde 8 tane falan vardı çok kullanışlı özellikle sezeryan olanlar için giy tak bitti gitti , doktor buna karışmaz en fazla iki tane diye bisey yok günde 3 defa değiştirdim zaten 3. Gün ped e geçtim sizde öyle yapın bence
Buradan alsan bile kargo parasiydi oydu buydu sıkıntı yani ayrıca açık paketler hijyen açısından sağlıklı değil
Cirtli bez zaten sezeryan la yapamazsınız çok zorlar en iyisi külot bez
Ben 82 kilo ile doğuma girdim l beden aldım ne sıktı ne bisey oldu sizde öyle yapın