Deletedmom_113 nescafebagimlisi en fazla iki adet kullanamama müsade ediyor doktorum yazık olur evde kalırsa
nescafebagimlisi Deletedmom_113 canım özelde doğum yapcaksan orda takıyorlar zaten devleti bilmiyorum ama
Umutveannesi Deletedmom_113 bende sezaryen doğum yaptım onun için almıştım ama aşırı gereksiz bir şeymiş. Afedersiniz 40 gün boyunca kanamam olmadı bile normal günlük ped kullandım olursa diye oda yani. Olmazsa olmaz bir şey değil bence bulamazsanız da üzülmeyin
Eswaa Umutveannesi benim için kurtarıcı oldu açıkcası kişiden kişiye değişiyor o kadar rahat ettim ki 45 gün boyunca devam etti benim l lohusalığım 3 paket bitirdim sanırım
Deletedmom_113 Umutveannesi ben ilk dogumumda ilk iki gün kullandım yoğun bı kanamam oldu birde sezeryanin ağrısı ile rahat olamadigim için harekette zorluk cekince ped ile taşma yapar diye kullandım sonrasında doktorum dikiş hava alsın diye pede geç demişti zaten
incitanem5 Umutveannesi Bende sezaryen oldum bana çok rahat geldi ya ilk 1 hafta onu kullandım full iç çamaşırı bile giymedim çok rahattı
belus Umutveannesi benim de kanamam olmadı 40 gün boyunca günlük ped kullandım sadece, doğumdan sonra da regl kanaması gibi oldu 2 gün sonra bitti, gerekmeyebiliyor gece boyu ped alsanızda işinize görebilir
Deletedmom_113 nescafebagimlisi ilki ozeldeydi ikisi tane verdiler bu devlette olacak sanırım vermiyorlar
Nrgngr Deletedmom_113 1 paket alın dursun zaten 9 10 tane oluyor herhalde ben 8 9 tane kullandım normal doğum yapmıştım ıyiki almışım ped olsa asla dayanmazdi
Deletedmom_113 Nrgngr sezeryan doğum olacak doktorum önermiyor ikinci gün pede geçiyorum ziyan olacak elimde
Bebetonunannesi16 Deletedmom_113 bana 1tane takmışlardı doğum yaptıktan sonra canım devlette doğum yapınca rica et eşim alcak getircek 1adet takarmısınız diye takıyolar genelde bana hatta 1tanede verdiler ama biz yine almıştık benim sıkıntılıydı 3 4tane kullanmıştım toplamda
Eswaa Deletedmom_113 bende sezeryan yaptım dikişe gelmeden kıvırdım dışa doğru dikişler açıkta kaldı pedle çok zor olur kanaman çok olursa ne olur ne olmaz mutlaka alınması gerek bence
58prens Deletedmom_113 işin görülsün canım çok önemli değil ama 3 tane varmış elimde grdrops hesabın varsa 30 lira olsun
helloobitchs Deletedmom_113 ay sadece bi tane kullandım gerisi dolapta duruyo doktor normal ped kullan dedi
Deletedmom_113 helloobitchs evet normal ped oneriyorlar en azından ilk gece için rahatsız olacagimdan altimdan emin olayım dedim 😬