Deletedmom_113 Merhaba hanımlar elinde iki üç adet L beden depend olan var mı olan varsa ücretiyle almak istiyorum
Diverso Deletedmom_113 bende canpedin hasta bezi var doğumdan sonra kullanmıştım elimde bi paketten az var yardımcı olabilirim
Diverso Deletedmom_113 benimki xl olması lazım rahat olsun dikişlerimi acıtmasın diye almıştım eczaneden
nescafebagimlisi Deletedmom_113 adetle satışı yok galiba paketle satılıyor ama burdan da alacaksınız belki kargoydu fln aynı masrafa gelecek
Deletedmom_113 Diverso 80 kilo ile gireceğim doğuma çokta geniş dursun istemiyorum sızdırma filan yapmaz mı
Diverso Deletedmom_113 ben 90 kg ile doğuma girmiştim eczacım sıkmasın bi beden büyük al demişti normalde bende L istemiştim ama XL önerdi
Umutveannesi Deletedmom_113 bende m beden var içinden iki adet kullandım gereksiz geldi duruyor öyle isterseniz ücretsiz gönderirim sadece kargo ödersiniz ama m beden olur mu bilemiyorum ben 72 kiloyla kullanmıştım bi tık küçüktü
Deletedmom_113 Umutveannesi bende 80 kilo ile doğuma gireceğim sezeryan olacağım beli sikarsa rahatsız eder sanırım çok teşekkür ederim ince düşüncenizden ötürü 🥰
Deletedmom_113 nescafebagimlisi en fazla iki adet kullanamama müsade ediyor doktorum yazık olur evde kalırsa
Umutveannesi Deletedmom_113 bende sezaryen doğum yaptım onun için almıştım ama aşırı gereksiz bir şeymiş. Afedersiniz 40 gün boyunca kanamam olmadı bile normal günlük ped kullandım olursa diye oda yani. Olmazsa olmaz bir şey değil bence bulamazsanız da üzülmeyin
YatinZibarinEw Deletedmom_113 sezaryan olan lar depend kullanamio ped kullaniyor ben almadim ama yanimda bi kadin sezaryandi dikislerden dolayi doktoru ped kullanmasi gerektigini soylemisti