Aslan2103 Sokta 133 tl zaten l beden 10lu dun gordum daha. Kargo parasi verceniz bide AnnaKarenina_ helloobitchs
belus Umutveannesi benim de kanamam olmadı 40 gün boyunca günlük ped kullandım sadece, doğumdan sonra da regl kanaması gibi oldu 2 gün sonra bitti, gerekmeyebiliyor gece boyu ped alsanızda işinize görebilir
Umutveannesi AnnaKarenina_ sizde kullanıcı adınızı yazarsanız başkasıyla karışmasın istek verirler falan yanlış kişiye gitmesin
Ist2121 Deletedmom_113 ben ilk dogumda 1 paket kullandim sorun yasamadim. 2. Dogum olacak 2 haftaya yine aldim aklim karisti simdi.. dr uma danisayim bende insallah sorun olmaz
AnnaKarenina_ Ist2121 bende ilk doğumda bi palet kullandım şimdi yine aldım bence kurtarıyo insanı ilk zamanlarda çok kanama oluyo sonra pede dönüyorum ben
NmalkoC qizemm bu arada paketinde değiller ben açıp bavul organizerine koymuştum fakat hep poşetde durdu siz bana yazın ben eklerim oradan alırsınız ücret en az ne kadara koyulursa o şekilde ayarlarım ihtiyacınız görülsün
Bebetonunannesi16 Deletedmom_113 bana 1tane takmışlardı doğum yaptıktan sonra canım devlette doğum yapınca rica et eşim alcak getircek 1adet takarmısınız diye takıyolar genelde bana hatta 1tanede verdiler ama biz yine almıştık benim sıkıntılıydı 3 4tane kullanmıştım toplamda
Minikkusuumm Deletedmom_113 neden tam paket almıyorsunuz merak ettim normal doğum yaptım 1 buçuk paket kullanmıştım
NmalkoC qizemm evet dolap uygulamam var oradan satış yapıyorım fakat gardrops hiç kullanmadım size ücretsiz gelsin diye orayı soylediö çünkü kargoda ücretsiz