tamamdedimyaa Ek gıdaya geçeli 15 gün oldu. Benim için olmazsa olmaz olan giydirmeli önlük oldu. Normal önlüklerle heryeri batıyor. Giydirilen önlükle tertemiz kalıyor ☺️ bunun dışında buharda pişirme aparatı, cam rende, silikon oioi kaşık ve tabak kullanıyorum. Bir de yoğurt normal tencerede de yapılıyor tabi ama ben makinesini aldım. Geceden koyuyorum sabaha hazır olmuş oluyor ve küçük kavanozlu olduğu için bana pratik zamandan tasarruf ettiren oldu. Su içinde munchkin suluk aldım 2 günde içmeyi öğrendi memnunun